piątek, 22 lipca 2011

Racjonalne oszczędzanie w złotej lidze

Dzisiaj zdecydowałem się dodać do naszego katalogu blog Racjonalne oszczędzanie.
Powodem mojej decyzji jest fakt, że blog jest bardzo użyteczny dla czytelników. Praktycznie każda notka wnosi coś nowego i daje nam szansę na to, by uchronić nasze ciężko zarobione pieniądze przed bezmyślnymi wydatkami.
Autor bloga pisze ciekawym, żywym językiem. Jego notki są długie, często zilustrowane trafnymi obrazkami. Blog charakteryzuje się tym, że jest często aktualizowany i zyskał już sporą grupę odbiorców.
Dlatego też zdecydowałem się na umieszczenie go w złotych blogach. A jakie zdanie mają Czytelnicy tego bloga?

2 komentarze:

  1. O dzięki, pozytywnie mnie zaskoczyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie będzie to ostatnie takie zaskoczenie :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń